Strona głównaUsługiWsparcie klienta

Wsparcie klienta

Klient INFOSYSTEMS S.A. otrzymuje oprócz wdrażanego produktu wsparcie dopasowane do jego konkretnych potrzeb, specyfiki firmy i jej wymagań. Pomoc, jaką oferuje swoim klientom INFOSYSTEMS S.A. jest zindywidualizowana i obejmuje szeroką gamę usług na każdym etapie wdrożenia (od analizy przedwdrożeniowej, poprzez przygotowanie projektu, konfigurację systemu, wdrożenie) oraz po jego zakończeniu.

INFOSYSTEMS dokłada wszelkich starań, aby satysfakcja klienta kształtowana była również poprzez rzetelny, doświadczony i efektywnie pracujący serwis. W tym celu firma stworzyła prężnie działający, największy w Polsce zespół konsultantów oraz wdrożyła zaawansowany aparat systemowego zarządzania do sprawnej obsługi klientów, gdzie na bieżąco są zgłaszane i szybko rozwiązywane problemy wynikające z codziennego użytkowania systemu.

Pomoc techniczna - Helpdesk

Infolinia telefoniczna: +48 22 333 83 70 (w godzinach: 8-17)
Informacja e-mail: help@infosystems.pl

W przypadku jakichkolwiek problemów firma INFOSYSTEMS nie pozostawia swoich klientów bez pomocy. Narzędzia ułatwiające kontakt oraz jak najszybsze rozwiązanie zaistniałych problemów dostępne są dla poszczególnych systemów:

Całodobowa pomoc techniczna dostępna jest dla klientów posiadających kontrakty serwisowe (SLA).

Pomoc zdalna

Jeśli potrzebujesz zdalnego wsparcia, przygotuj komputer do zdalnego dostępu (musi być podłączony do internetu).
Pobierz Infosystems Support: Pobierz plik

Opieka powdrożeniowa

Opieka powdrożeniowa gwarantuje utrzymanie i rozwój systemu, dostarczanie oraz zdalne instalowanie uaktualnień do posiadanej przez zleceniodawcę wersji, kontrolę spójności baz danych, wykonywanie prac serwisowych związanych z systemem.

Dodatkowo INFOSYSTEMS oferuje korekty błędnie wprowadzonych przez zleceniodawcę danych, szkolenia dla użytkowników systemu, naprawy systemu uszkodzonego w wyniku przypadków losowych, modyfikowanie dotychczasowych funkcjonalności systemu zgodnie z życzeniami zleceniodawcy, wprowadzanie nowych funkcjonalności na jego życzenie.

Szczegółowe warunki tych usług ustalane są indywidualnie i dopasowane do potrzeb i oczekiwań klienta.