Strona głównaO firmiePress RoomAktualności PuzzleFlow Media Technologies

PuzzleFlow Media Technologies – na targach World Publishing Expo 2014 w Amsterdamie

Infosystems SA (lider w dziedzinie zintegrowanych systemów zarządzania w branżach poligraficznej, wydawniczej i opakowaniowej, a także właściciel technologii PuzzleFlow) oraz Digital 66 (wiodący integrator rozwiązań software’owych w regionie północnoamerykańskim) w ramach powołanej do życia joint-venture pod nazwą PuzzleFlow Media Technologies (PMT) wspólnie zaprezentowały swoją ofertę podczas zakończonych niedawno targów World Publishing Expo 2014 w Amsterdamie. Promowały tam rozwiązania dedykowane dla branży wydawniczej. Była to pierwsza prezentacja oferty PMT na szerokim forum, zakończona dużym sukcesem.  

Pośród 300 wystawców World Publishing Expo 2014 w Amsterdamie PuzzleFlow Media Technologies promowały, w ramach specjalnej ekspozycji targowej - Media Port Revenue - najnowsze rozwiązania informatyczne, oparte na technologii PuzzleFlow, skierowane do branży wydawniczej. Wśród nich były PuzzleFlow Automator, PuzzleFlow WebPairer, PuzzleFlow Publisher. Pierwszy jest automatycznym systemem prepress przeznaczonym dla wydawnictw gazetowych, którego podstawowym zadaniem jest weryfikacja stron redakcyjnych i materiałów reklamowych pod kątem poprawności technicznej i zgodności z planem wydania, automatyczna korekcja oraz osadzanie materiałów reklamowych na dostarczonych stronach. PuzzleFlow WebPairer jest z kolei automatycznym systemem impozycji i parowania stron przeznaczonym aplikacji gazetowych. Jest oferowany zarówno w formie niezależnej aplikacji, oraz jako moduł wchodzący w skład systemu PuzzleFlow Automator. Ważną cechą systemu impozycji jest funkcja kompensacji przyrostu wstęgi, która ma szczególne znaczenie w przypadku druku na tańszym papierze, lub przy wykorzystaniu starszego parku maszynowego. Kolejne rozwiązanie prezentowane na targach w Amsterdamie - PuzzleFlow Publisher - zapewnia utrzymanie bieżącej produkcji poligraficznej w wydawnictwach różnej skali: od małych specjalistycznych zespołów redakcyjnych do dużych koncernów medialnych. Zadania systemu obejmują: planowanie produkcji z uwzględnieniem wielu tytułów i wielu docelowych zakładów produkcyjnych (drukarni), planowanie wydania – system elektronicznego szpigla, dostarczenie, weryfikację i konwersję materiału produkcyjnego w postaci plików PDF, obsługę agencji reklamowych, system soft-proofingu i wsparcie dla wydruków próbnych na urządzeniach, komunikację wewnątrz zespołów redakcyjnych, przygotowanie materiałów do potrzeb e-publikacji i archiwizację.

PuzzleFlow Media Technologies prezentowały również PuzzleFlow ColorSaver – narzędzie do konwertowania plików do formatu PDF, a także Claro – narzędzie do sprawdzania zdjęć, określające i analizujące jego ostrość, jasność, kontrast, balans kolorystyczny i wiele innych istotnych parametrów.

„To kolejna międzynarodowa impreza, która wyraźnie pokazała, że technologia PuzzleFlow cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów z całego świata. Targi odwiedziło bowiem kilka tysięcy gości z ponad 100 krajów, co świadczy o szerokim zasięgu tej imprezy i jej ciągłej popularności, mimo dynamicznych przekształceń na szeroko rozumianym rynku medialnym – mówi Swapan Chaudhuri. – Warto podkreślić, że nasza firma posiada obecnie jedną z najszerszych ofert systemów informatycznych, dedykowanych dla branż poligraficznej, wydawniczej i opakowaniowej. Z naszych rozwiązań korzysta już ponad 1000 przedsiębiorstw na całym świecie. W tym gronie są nie tylko największe w Polsce zakłady produkcji opakowań, poligraficzne oraz wydawnictwa (m.in. Bauer i Agora), ale także m.in. największe wydawnictwo w USA (Gannett). Przedsiębiorstwa te, dzięki oferowanym przez nas rozwiązaniom, usprawniły zarządzanie, zoptymalizowały procesy biznesowe oraz zautomatyzowały procesy produkcyjne, zwiększając tym samym swoją konkurencyjność na rynku. Targi w Amsterdamie po raz kolejny utwierdziły nas w przekonaniu, że nasza oferta osiągnęła najwyższy światowy poziom, co potwierdzali również odwiedzający nas licznie klienci – wydawcy z całego świata oraz partnerzy handlowi PMT. Targi były również okazją do nawiązania nowych kontaktów z bezpośrednimi klientami, co – jak mamy nadzieję – przełoży się na współpracę z nimi w przyszłości. Impreza była również okazją do rozpoczęcia rozmów z nowymi dealerami, co zaowocuje ekspansją naszych produktów do kolejnych krajów”.