Strona głównaPartnerzy

Partnerzy

Nasi dystrybutorzy

Partnerzy technologiczni

Partnerzy
 
Od początku swojej działalności firma INFOSYSTEMS współpracuje z partnerami, którzy wzbogacają jej ofertę o wysokiej jakości produkty i sprawdzone rozwiązania. Długoletnie kontakty i udane wdrożenia u klientów są wynikiem konsekwentnie realizowanej strategii dostarczania produktów i usług na najwyższym poziomie.

Nasi dystrybutorzy

Sieć dystrybutorów obejmuje centra dystrybucyjne w kraju i za granicą. Dystrybutorzy z Ameryki Północnej, Południowej oraz Europy służą wiedzą dotyczącą naszych usług oraz produktów.

Partnerzy technologiczni

Microsoft (posiadamy tytuł Microsoft Gold Certified Partner), Heidelberg, Apple, Presteligence oraz konsorcjum CIP4 to nasi główni partnerzy technologiczni. Z ich pomocą dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania branżowe na rynku.

 

Aktualności

Centrum Technologii Informatycznych Infosystems SA na Politechnice Warszawskiej Centrum Technologii Informatycznych Infosystems SA na Politechnice Warszawskiej
Niemal setka osób przybyła na uroczyste otwarcie Centrum Technologii Informatycznych Infosystems SA, ufundowanego przez tę firmę dla Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej. Miało ono miejsce 12 lutego br. w siedzibie instytutu. czytaj więcej
PuzzleFlow Media Technologies – na targach World Publishing Expo 2014 w Amsterdamie PuzzleFlow Media Technologies – na targach World Publishing Expo 2014 w Amsterdamie
Infosystems SA oraz Digital 66 w ramach powołanej do życia joint-venture pod nazwą PuzzleFlow Media Technologies (PMT) zaprezentowały swoją ofertę podczas zakończonych niedawno targów World Publishing Expo 2014 w Amsterdamie. czytaj więcej
Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji z firmą Infosystems SA Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji z firmą Infosystems SA
Firma Infosystems SA wzięła aktywny udział w Polsko-Amerykańskim Tygodniu Innowacji (PATI), jaki odbywał się od 16 do 21 listopada 2014 br. w Los Angeles i San Francisco. Jego celem była promocja Polski jako kraju nowoczesnego, który posiada innowacyjną ofertę rynkową. czytaj więcej