Strona głównaO firmiePress RoomAktualności Infosystems SA ugruntowuje swoją pozycję na rynku amerykańskim

Infosystems SA – lider w dziedzinie zintegrowanych systemów zarządzania w branżach poligraficznej, wydawniczej i opakowaniowej (właściciel technologii PuzzleFlow) wzmacnia swoje struktury na rynku północnoamerykańskim . W tym celu  spółka zależna PuzzleFlow Solutions Inc. otworzyła  biuro na wschodnim wybrzeżu USA w Nowym Jorku. Infosystems SA angażuje się również w promocję polskich technologii informatycznych na rynku USA poprzez aktywny udział w oficjalnych misjach gospodarczych polskiego rządu.   Ostatnia misja z udziałem Infosystems SA zorganizowana została przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych we współpracy z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju w Bostonie i Waszyngtonie.

„Po okresie, w którym odnotowaliśmy znaczne wzrosty sprzedaży i zainteresowania naszą ofetą w Stanach Zjednoczonych – mówi Mariusz Sosnowski - zdecydowaliśmy się otworzyć nowy rozdział naszej obecności na rynku północnoamerykańskim  otwierając.  biuro Nowym Jorku dla naszej amerykańskiej spółki zależnej PuzzleFlow Solutions Inc, która obsługiwać będzie naszych klientów w Ameryce Północnej. Siedziba w Nowym Jorku jest - po Brukseli i Ras Al Khaimah (UEA) - trzecim biurem, stworzonym dla sprzedaży rozwiązań PuzzleFlow oraz systemów zarządzania iPackManager oraz PrintManager a także obsługi wdrożeniowej i technicznej naszych zagranicznych klientów. Jesteśmy przekonani, że bezpośrednia współpraca z nimi przyniesie korzyści obu stronom, a nam pozwoli zapewnić jeszcze szybszą i bardziej kompleksową obsługę niż miało to miejsce dotychczas. Dzięki temu będziemy mogli również dostarczać naszym klientom coraz więcej niestandardowych rozwiązań, które dostosowane będą do potrzeb lokalnych rynków”. 

Infosystems SA dysponuje obecnie pakietem zaawansowanych, wydajnych rozwiązań software’owych, dedykowanych m.in. dla branży wydawniczej. Charakteryzują się one dynamicznością, integralnością i skalowalnością, wychodząc naprzeciw obecnym i przyszłym wymaganiom firm z tego segmentu rynkowego. Ponieważ nasza oferta  trafiła na podatny grunt i spotkała się z przychylnym przyjęciem przez rynek amerykański, Infosystems SA zadecydowała się na rozszerzenie swojej  oferty w Stanach Zjednoczonych o rozwiązania wspierające zarządzanie w drukarniach akcydensowych poprzez PrintManager oraz opakowaniowych z wykorzystaniem iPackManager .

 

„Nasze innowacyjne, w pełni zautomatyzowane rozwiązania– mówi Mariusz Sosnowski - eliminują kosztowne ograniczenia, na jakie napotykają właściciele drukarń i wydawnictw we współczesnym świecie, głównie w obszarze produkcji i dlatego wzbudzają duże zainteresowanie na globalnym rynku, w tym oczywiście także w Stanach Zjednoczonych, gdzie do tej pory skorzystało już z nich prawie 70 amerykańskich przedsiębiorstw. Podjęta decyzja skoordynuje i wzmocni  naszą zagraniczną działalność w ramach nowych, rozbudowywanych przez nas struktur. W ich ramach będziemy w stanie bezpośrednio sprzedawać i wdrażać nasze rozwiązania, dzięki czemu będziemy  jeszcze bliżej naszych klientów, reagując na ich rzeczywiste potrzeby i sprawując większą kontrolę nad całością procesów”.

 

Ten kolejny i – jak podaje Infosystems SA - bardzo ważny krok na drodze konsekwentnego rozwoju firmy otwiera zupełnie nowy etap jej obecności w Stanach Zjednoczonych. Ma on przede wszystkim zapewnić bezpośredni poziom partnerstwa i opieki, nad klientami. „Zmierzamy w kierunku bycia liderem na szeroko rozumianym rynku medialnym, dostarczając wydajne i konkurencyjne rozwiązania, redukujące znacząco koszty funkcjonowania firm z tego sektora. Jesteśmy przekonani, że doświadczenia, jakie posiadamy i nasza bogata oferta produktowa, a także bazujące na nowych strukturach działania stanowią obecnie doskonałą podstawę zarówno naszych sukcesów, jak również sukcesów naszych klientów z rynku amerykańskiego. Temu podyktowane są również nasze najbliższe działania, w tym wizyta w Bostonie i Waszyngtonie, podczas której nawiązaliśmy bardzo ciekawe kontakty biznesowe  Spotkaliśmy się z wieloma firmami i dystrybutorami, działającymi w branży wydawniczej, poligraficznej i opakowaniowej, które zaowocują z pewnością umacnianiem naszych polsko-amerykańskich relacji biznesowych”– podsumowuje Mariusz Sosnowski.